10/10/2024
kilkistv.gr
ΔΗΜΟΣ ΚΙΛΚΙΣΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΚΟΙΝΩΝΙΚΑ

Κιλκίς: Κινητοποιήσεις των κατοίκων για τον δρόμο “καρμανιόλα” Θεσσαλονίκης Ευζώνων

Κοινοποίηση

Οκτώ εκατομμύρια οχήματα το χρόνο κυκλοφορούν σε ένα δρόμο με μόνο μια λωρίδα ανά κατεύθυνση και μια λωρίδα ΛΕΑ η οποία όμως καταπατείται συχνά, δήλωσε ο Μιχάλης Τσερνικούδης εκπρόσωπος της Κίνησης Πολιτών Πολυκάστρου για την Εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Ευζώνων. Η Τροχαία Πολυκάστρου δεν έχει τους άντρες να αστυνομεύσει το δρόμο ο οποίος πρέπει περάσει στην ευθύνη της Τροχαίας Εθνικών Οδών, πρόσθεσε ο κ. Τσερνικούδης. Πρέπει επίσης να τοποθετηθεί στηθαίο μέση καθώς οι περισσότερες συγκρούσεις είναι πλαγιομετωπικές σε έναν δρόμο που με όριο 120 χλμ/ώρα οι περισσότεροι οδηγοί ξεπερνούν τα 140 χλμ. Μάλιστα οι ξένοι οδηγοί ξέρουν ότι τα πρόστιμα δεν μπορούν να εισπραχθούν από τον τοπικό Δήμο οπότε και δεν τους ενδιαφέρει ούτως ή άλλως αν παρανομούν, κατέληξε ο κ. Τσερνικούδης.

Τα πρώτα 15 χλμ. της ΠΑΘΕ Θεσσαλονίκης – Ευζώνων  είναι τα πιο επικίνδυνα, καθώς τα τελευταία 17 χρόνια σε αυτό το τμήμα του δρόμου έχουν σημειωθεί 107 τροχαία ατυχήματα με 45 νεκρούς και περισσότερους από 150 τραυματίες. ΙΧ και φορτηγά μπαίνουν στη λωρίδα έκτακτης ανάγκης ενώ οι συχνά οι ταχύτητες, που σημειώνονται είναι εξωφρενικές. Οι κάτοικοι της περιοχής έχουν πολλές φορές κινδυνεύσει.

Εδώ και δεκαετίες εκκρεμεί η διαπλάτυνση του δρόμου «καρμανιόλα», που κατασκευάστηκε το 1972-73 και έκτοτε δεν έχει δεχθεί καμία παρέμβαση. Πρόκειται για 42 χιλιόμετρα εθνικής οδού με μία λωρίδα και ΛΕΑ (λωρίδα εκτάκτου ανάγκης) ανά κατεύθυνση, χωρίς διάζωμα στη μέση από τον ανισόπεδο κόμβο Πολυκάστρου έως και τα διόδια των Μαλγάρων.

Το τμήμα αυτό της ΠΑΘΕ είναι ο βασικός δρόμος, που συνδέει την Ελλάδα με την Κεντρική Ευρώπη, μέσω του οποίου διακινούνται πάνω από 8 εκατομμύρια άνθρωποι ετησίως, κυρίως τουρίστες από τα Βαλκάνια. Μάλιστα, όσοι εισέρχονται στη χώρα από το τελωνείο των Ευζώνων από το 2017 πληρώνουν διόδια.

Την Κυριακή 1η Οκτωβρίου η Κίνηση Πολιτών δήμου Παιονίας διοργανώνει συγκέντρωση διαμαρτυρίας για τον δρόμο «καρμανιόλα».

Ρεπορτάζ: Χριστίνα Τοπούζη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Δημ. Αγαθόπουλος – Λένα Αναστασιάδου: Εκρηκτική πλέον η κατάσταση στην ΔΕΥΑ Κιλκίς

Το «σκληρό παζάρι» Μητσοτάκη – Ερντογάν στο ΝΑΤΟ και ο ρόλος των ΗΠΑ στο «οχυρό» του Βίλνιους

Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο για την αντιμετώπιση της ακρίβειας